Alışveriş merkezleri ve mağaza zincirleri için gerekli verileri her kurumun ihtiyacına göre özel paketler olarak sunuyor ve sürekli güncelliyoruz. Böylelikle yönetici, güncel hedeflerine ve önceliklerine güven içinde odaklanabilir.

Mağaza zincirleri için;

Mağaza konumu ve formatı tercihlerinin yapılabilmesi için, hedef tüketici katmanlarının ve gruplarının gelir ve harcama, boşzaman kullanımı, marka ve kimlik tercihleri,

Fiziki mağaza açılması tasarlanan alışveriş merkezi projelerinin hedef tüketici kitlesinin, bu kitle ile bağının, pazarlama becerisinin, marka karmasının uygunluk seviyesinin ölçülmesi; teklif edilen kira koşullarının risk ve rekabet analizi.

Franchise sisteminin kurulması ve yönetimi için rakip zincirler, bağımsız perakendeciler, mahalle /semt/ilçe ve kent bazında tercih edilmesi gereken konumlar, franchisee adaylarının seçilmesinde kullanılabilecek kriterler ve örnek yerel girişimciler

Alışveriş merkezleri için;

Proje kavramının geliştirilmesi, tasarım ve marka karmasının hazırlanmasına esas olacak bütün yerel, kent ve il bazındaki gelir, nüfus, yaşayış biçimi, tüketim tercihleri, marka tercihleri ve mağaza formatı verimliliği ile ilgili veriler;

Tercih edilecek marka karmasına uygun olarak izlenebilecek kira politikasının, mağaza formatları ve markalar bazında uygulanabilecek sabit kira ve ciro kirası verilerinin kısa, orta ve uzun vadeli sonuçlarına ilişkin senaryolar ve öngörüler

Mevcut kiracıların satış ve kira verimliliğinin ölçülmesi ; diğer alışveriş merkezleri ile ve benzer konumda aynı markaların elde ettikleri satış/kira sonuçları hakkında karşılaştırmalı analiz;

İşletme (ortak alan ve pazarlama) giderlerinin proje verimliliği ve başka projelerdeki verilere göre karşılaştırmalı analizi; harcanan paranın müşteri mutluluğu ve yatırım  geri dönüşü açısından sonuçlarının analizi;  bütün olarak yönetim ekibinin verimliliğinin ölçümü.

Tüm perakende kuruluşları için;

Hedef kitleye sunulacak “BENZERSİZ TEKLİF” in verilere dayalı olarak geliştirilmesi,

Rekabete ve hedef kitleye ilişkin orta ve uzun vadeli (3-5 yıl) senaryolar,

Karşılaştırmalı yatırım ve işletme verimliliği analizleri,

Verilerimizi,

Abone sistemiyle veya özel koşullarda,

İhtiyaç duyulan içerik ve derinlikte

Talep edildiği anda ve yerde ( online, real-time)

sağlıyoruz.

Verilerin yatırım, bütçe, dönemsel rapor, değerleme vb amaçlarla kullanımı sürecinde isteğe bağlı olarak doğrudan raporlama ve eğitim desteği vermekteyiz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s