BAŞARIMETRE

1.      Fiziki mağaza ve e-perakende satışlarının hedeflerle ve rakiplerle karşılaştırmalı analizi,

2.      Her bir satış noktasının yatırım geri dönüş verimliliği ve marka değerine katkısının analizi

3.      Franchise sisteminin ve her bir noktanın satış, potansiyel, rekabet ve marka değerine katkı açılarından analizi

MÜŞTERİ DENEYİM YÖNETİMİ

1 İÇERİK

Zincirin takımına ve dış dünyaya sunacağı tüm içeriği- bilgi, öneri, reklam, öykü, video vb-   hazırlıyor ve hangi kanallarda (mağaza içi dijital ortam, yazılı basın, sözlü yayın, sosyal medya, internet, özel iletişim araçları) nasıl sunulacağını planlıyoruz. İstendiğinde doğrudan uygulamayı üstleniyoruz.

2 WEB VARLIĞI YÖNETİMİ (WEB CONTENT MANAGEMENT)

Planlanan ve seçilen içeriğin mağaza zincirine ve franchise noktalarına ve meslek kuruluşlarına ait web sitelerinde, sosyal medya kanallarında (Facebook, Linkedin, Pinterest, Twitter, Instagram vb) ne şekilde sunulacağını planlıyor ve uyguluyoruz. Markanın kendisine ait veya başkalarına ait e-perakende kanallarındaki varlığını, izlenecek politikaları ve sunulacak mal/hizmet karmasını planlıyoruz. Bu kanalların tümünün müşteri tarafından kullanım sürecini izliyor, ölçüyor, raporluyor ve gerekli değişiklikleri yaparak içeriği güncel tutuyoruz.

3 E-ÖĞRENİM

Mağaza zincirinin kendi işletme takımı ve franchise noktası çalışanları için gerekli olan mesleki güncel bilgiyi, uygulama araçlarını, standart formları her an kullanıma hazır şekilde iletiyor ve kullanma tekniklerini öğretiyoruz. Sonuçları yönetime raporluyoruz. Her kademedeki bütün çalışanları blog yazıları, araştırma raporları, web konferansları, e-posta iletileriyle her an güncel ve kariyer odaklı olarak destekliyoruz.

ANALİTİK VERİ

GENEL PERAKENDE VERİLERİ

1.      Mağaza zincirinin bir marka olarak hedef tüketici katmanlarına yapabileceği “benzersiz teklif” in tanımlanması ve rekabette üstünlük için gerekli araştırma verileri;

2.      Orta ve uzun vadeli planların yapılması ve rekabet gücünün korunması için gerekli veriler;

3.      Her bir fiziki mağazanın ve e-perakende performansının en iyi seviyede korunması ve planlanan yatırım geri dönüşünün sağlanması için alınması gerekli kararlara yardımcı olacak veriler.

MAĞAZA ZİNCİRİNİN ÖZEL VERİLERİ

1.      Hangi konumlarda, caddelerde veya perakende merkezlerinde, hangi formattaki mağazaya yer verileceğinin belirlenmesi için gerekli veriler;

2.      Fiziki mağaza ve e-perakende cirolarının ve elde edilen karın piyasa ile ve gerçek potansiyel ile karşılaştırılması;

3.      Mağaza yatırım, tasarım, tefriş, işletme (enerji, temizlik, bakım, güvenlik vb) giderlerinin ve satış geliştirme kampanyalarının verimlilik analizi ve piyasa ile karşılaştırılması.

İstendiğinde, mağaza zincirinin özel verileri gizlilik anlaşması çerçevesinde incelenir ve raporlanır. İlgili tüm çalışmanın kuruluşun kendi bünyesinde yapılabilmesi için gerektiğinde eğitim desteği sağlanır.

Tüm analitik veri çalışmalarında yazılım sistemi ve bulut depolama, mobil erişim çözümleri Retail Vision tarafından kiralanabilir veya sunulabilir; operasyon şekli tamamen mağaza zincirinin isteğine bağlıdır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s