• Darüşşafaka’ da Lise. 1 sınıfta başladığı turist rehberliği (tüm Türkiye) yolculuğunu, Boğaziçi Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Bölümü’nü kurarak sürdürdü.
  • BÜ İşletme’nin ardından Strathclyde (Glasgow, İskoçya) üniversitesinde Turizm Yönetimi MSc., İstanbul Üniversitesi’nde sosyoloji doktora çalışmalarını tamamladı.
  • Otel geliştirme danışmanlığı ve British Airways Yer Hizmetleri Müdürü görevlerinin ardından, Galleria Ataköy, Holiday Inn, Ataköy Marina, Printemps, Fame City vb. projelerin iş geliştirme yöneticisi olarak Ataköy Turizm Merkezi tepe yönetimine katıldı.
  • İlk şubesi Galleria Ataköy’de açılan “Kayserili” mantı/börek/kumpir hazır yemek markasını, aile işletmesi olarak (6 şube ve merkez mutfak) kurdu ve yönetti.
  • Türkiye’nin 2. AVM si olan Capitol’ ün kuruluşunu tamamladıktan sonra, ilk perakende meslek örgütü olan Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği’ni, Retail Vision ile aynı tarihlerde (1994) kurdu ve yönetti.
  • RETAIL VISION, 1994-2015 “döneminde 300.000 m2mağaza alanına sahip AVM projelerinin kuruluşunu gerçekleştirdi; Türkiye perakende piyasasının %80 ini kapsayan 25+ ilde perakende gayrimenkul ve marka yönetimi hizmetleri sundu.
  • 2016’dan itibaren “yeni perakende için dijital dönüşüm “çalışmaları, bugün RETAIL VISION OmniOne ile sürüyor.

Dr. Şükrü ASLANYÜREK

Genel Müdür

Faruk ATASOY

Marka ve İçerik Yönetimi

  • Reklamcılığa başladığı Manajans / Thompson’ın genel müdürlüğünü, kurduğu Birikim / FCA!’in başkanlığını yaptı.
  • Reklamcılar Derneği başkanı olarak, “Bir ülke, sahip olduğu markalar kadar zengindir.” söyleminin sözcülüğünü yaparak, meslektaşlarıyla ilk marka konferanslarını düzenledi.
  • Markalaşma, katma değeri yüksek markalı ürün ihracatı, turistik değerleri  dışında da Türkiye’nin marka olması gibi konuları gündeme getirdi.
  • İstanbul Ticaret Odası Meclis üyeliği.
  • Milletlerarası Ticaret Odası (ICC) Pazarlama-Reklam Komisyonu üyeliği.
  • Uluslararası Reklamcılık Derneği, Reklamcılar Derneği başkanlıklarını yaptı.
  • 1999-2014 arası, International Advertising Association dünya yönetim kurulu üyesiydi.  
  • 2010 Dünya Reklamcılık Kongresi’nde, “Medal of Merit”;
  • 2013’te de “Marka Yaratmanın ve Siyasal İletişimin Öncü İsimlerinden”  tanımlamasıyla, Reklamcılar Derneği “İletişimin Zirvesindekiler – İz Ödülü”nü aldı.
  • Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği’nin pazarlama iletişimcisi tek üyesiydi.
  • Türkiye’nin ilk alışveriş merkezi “Galleria” ile proje aşamasında çalışmaya başladı.
  • AVM projeleri, perakendenin her türlü formatındaki markalar için pazarlama iletişimi / danışmanlık hizmetleri verdi.
  • Yüksek lisansta “Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Marka”,  lisansta “Reklamda Yaratıcılık” ve “Siyasal Reklamcılık” dersleri verdi.