MÜŞTERİ DENEYİM YÖNETİMİ (CX) , ÇAĞDAŞ PAZARLAMANIN ESASIDIR.

CX için gerekli araştırma, yazılım, donanım, insan kaynakları, bilgi ve tecrübe ögelerini bir bütün olarak  sağlamaktayız.

Temel hizmet  başlıklarımız şunlardır:

İÇERİK PAZARLAMASI: Müşteriye hangi içeriğin( bilgi, öneri, reklam, öykü, video vb), nerede ve hangi kanallarda sunulacağını planlıyor ve içeriği üretiyoruz.

SOSYAL MEDYA : Web sitesi, masaüstü ve mobil alışveriş ortamlarında müşteri davranışlarını ve tercihlerini ölçerek yorumluyor ve raporluyor, birebir uygulama desteği sağlıyoruz.

E-ÖĞRENİM : Çalışanlara bulundukları yerde 7/24 güncel bilgi sağlayarak, müşteri deneyimi için her an hazır  olmalarına yardım ediyoruz.

ÇOKYÖNLÜ AKIŞ (INBOUND/OUTBOUND) için gerekli bütün iletişim sistemini ve yazılımlarını ( CRM, e-posta vb dahil) müşteri deneyimini esas alarak kuruyoruz.

İŞBİRLİĞİ için iki yoldan birini önermekteyiz:

Hizmetin tamamını biz sunarız;  dijital medya ve yazılım kuruluşlarını seçer, görevlendirir, denetler ve sonuca gideriz;

İş ortağımız kendi takımıyla ve seçtiği tedarikçilerle çalışır; arzu edilen programa göre tecrübe ve insan kaynakları geliştirme desteği sağlarız.

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ için yaptığımız çalışmalarda, marka ve gayrimenkul varlığı olarak merkezin ihtiyaçları ile, kiracıların ihtiyaç ve uygulamalarını bir arada  ele alıyor ve “ortaklık” çözümü üretiyoruz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s