Alışveriş merkezleri ve mağaza zincirleri için gerekli verileri her kurumun ihtiyacına göre özel paketler olarak sunuyor ve sürekli güncelliyoruz. Böylelikle yönetici, güncel hedeflerine ve önceliklerine güven içinde odaklanabilir.

Mağaza zincirleri için;

Mağaza konumu ve formatı tercihlerinin yapılması,

Yer alınacak alışveriş merkezi projelerinin seçilmesi,

Franchise sisteminin kurulması ve yönetimi

Alışveriş merkezleri için;

İlk kiralama ve yenileme aşamalarında marka ve mağaza formatı tercihlerinin belirlenmesi

Kira politikalarının tanımı ve bunun sonuçlarının tahmin edilmesi

Mevcut kiracıların verimliliğinin ölçülmesi ve diğer konumlarla karşılaştırmalı analiz

İşletme (ortak alan ve pazarlama) giderleri ve yönetim ekibinin verimliliği

Tüm perakende kuruluşları için;

Hedef kitleye sunulacak “BENZERSİZ TEKLİF” in verilere dayalı olarak geliştirilmesi,

Rekabete ve hedef kitleye ilişkin orta ve uzun vadeli (3-5 yıl) senaryolar,

Karşılaştırmalı yatırım ve işletme verimliliği analizleri,

Verilerimizi,

Abone sistemiyle veya özel koşullarda,

İhtiyaç duyulan içerik ve derinlikte

Talep edildiği anda ve yerde ( online, real-time)

sağlıyoruz.

Verilerin yatırım, bütçe, dönemsel rapor, değerleme vb amaçlarla kullanımı sürecinde isteğe bağlı olarak doğrudan raporlama ve eğitim desteği vermekteyiz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s