BAŞARIMETRE, perakende kuruluşunun ve markasının cephedeki performansı için bir

“check-up” 

“baştan ayağa sağlık “

ölçüm hizmetidir.

Araştırma tekniklerimiz ile veri kaynaklarımız sayesinde, BAŞARIMETRE için dilimiz tamamen MATEMATİK analize dayalıdır.

A) Mağaza zincirleri ve alışveriş merkezleri için ortak başarı göstergeleri:

Müşterinin davranışları ve nabzı,

Rakiplerin karşılaştırmalı durumu,

İnsan kaynağının verimliliği

B) Mağaza zincirlerine özel göstergeler:

“Mağaza konumu seç/ Kirala/ Açık tut/Kapat”  kararlarının zamanında verilmesi,

Franchise sisteminin kurulması ve girişimcilerin başarı seviyesinin değerlendirilmesi

C) Alışveriş merkezlerine özel göstergeler:

Kiracı seç/Sözleşme yenile veya bitir/ Projeyi büyüt veya küçült/Yenileme  kararları,

Ortak alan giderleri ve pazarlama harcamalarının verimliliği

Bütün olarak mülk yönetiminin verimliliği ve varlık değeri

Gerekli bütün veriler Retail Vision tarafından, istenen derinlik seviyesinde, kuruma özel paketler olarak sağlanır. Analiz, tahminler ve gelecek senaryoları için iki yoldan biri izlenir:

  1. Kurum, analizleri kendi bünyesinde yapar ve dilediği aşamada Retail Vision desteği alır.
  2. Gizlilik anlaşması çerçevesinde kurumun özel verileri sisteme dahil edilir; Retail Vision tarafından analiz edilir ve raporlanır.

BAŞARIMETRE , perakende kuruluşu için mali verimlilik, pazarlama stratejisi, büyüme ve yatırım planları gibi bütün hayati kararlara temel oluşturur.