BAŞARIMETRE

1.      Hedef ticaret alanının  analizi,

2.      En uygun kiracıların ve kira sözleşmesi koşullarının belirlenmesi

3.      Tesis yönetimi ve pazarlama harcamalarının verimliliği,

4.      Küçülme, büyüme, devir, satış kararları için karşılaştırmalı analiz

MÜŞTERİ DENEYİM YÖNETİMİ

1   İÇERİK

Web, sosyal medya, yazılı ve görsel basın, kiracılarla iletişim, AVM içi dijital donanım ve benzeri kanallarda sunulacak tüm  içeriği- bilgi, öneri, reklam, öykü, video vb. hazırlıyor ve hangi kanallarda  nasıl sunulacağını planlıyoruz. İstendiğinde doğrudan uygulamayı üstleniyoruz.

2 WEB VARLIĞI YÖNETİMİ (WEB CONTENT MANAGEMENT)

Alışveriş merkezi ile ilgili tüm (kendisine ve ilişkili kurumlara ait) web  araçlarında müşteri tarafından dokunulan her noktanın en etkin şekilde kullanılmasını sağlıyor, sonuçlarını ölçüyor ve raporluyoruz. Gerekli değişiklikleri yaparak içeriği güncel tutuyoruz.

3   E-ÖĞRENİM

Alışveriş merkezinin kendi işletme takımı ( ve gerekirse seçilmiş kiracıların çalışanları için ) gerekli olan mesleki güncel bilgiyi, uygulama araçlarını, standart formları her an kullanıma hazır şekilde iletiyor ve kullanma tekniklerini öğretiyoruz. Sonuçları yönetime raporluyoruz. Her kademedeki bütün çalışanları blog yazıları, araştırma raporları, web konferansları, e-posta iletileriyle her an güncel ve kariyer odaklı olarak destekliyoruz.

ANALİTİK VERİ

GENEL PERAKENDE VERİLERİ

1.      Hedef ticaret alanı ve müşteri kitlesi ile ilgili tüm ekonomi, demograf,, tüketim, davranış ve yaşam tarzı verilerini topluyor, yorumluyor ve raporluyoruz.

2.      Orta ve uzun vadeli planların yapılması ve rekabet gücünün korunması için inceleme ve yorum desteği sağlıyoruz.

3.      Mülk değerinin en iyi seviyede korunması için alınması gerekli önlemleri araştırıyor ve raporluyoruz.

ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN ÖZEL VERİLERİ

1.      Yatırım aşamasında marka karmasının oluşturulması, işletme sırasında ise yenileme amaçlı kiralama çalışmaları için gerekli veriler;

2.      Kiracı cirolarının ve elde edilen kira gelirlerinin piyasa ile ve gerçek potansiyel ile karşılaştırılması;

3.      Tesis yönetimi giderleri (enerji, temizlik, bakım, güvenlik vb) ile pazarlama giderlerinin verimlilik analizi ve piyasa ile karşılaştırılması.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s